Awarie można zgłaszać do odpowiedniej Administracji osiedla, w godzinach:
poniedziałek: 7.30 – 17.00
wtorek-czwartek: 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 14.00
Administracja Osiedla Niedźwiednik |
Administracja Osiedla Wrzeszcz Dolny |
Administracja Osiedla Wrzeszcz Górny |
ul. Góralska 9 B/1 tel. 58 347 74 48 mobile 602 255 063 e-mail: aon@lwsm-wrzeszcz.pl |
ul. Lelewela 17 tel. 58 341 80 67 mobile 515 759 347 e-mail: aowd@lwsm-wrzeszcz.pl |
ul. Batorego 39 tel. 58 341 95 33 mobile 602 255 779 e-mail: aowg@lwsm-wrzeszcz.pl |
POGOTOWIE LOKATORSKIE |
Poza godzinami pracy administracji osiedla zgłoszenia awarii przyjmowane są przez Pogotowie lokatorskie pod numerami telefonów 605 034 903 lub 509 936 001 w godzinach: poniedziałek: 17.00 – 22.00 wtorek-czwartek: 15.30 – 22.00 piątek 14.00 – 22.00 sobota-niedziela: 9.00 – 22.00 |
TELEFONY ALARMOWE |
W godzinach nocnych, po godz. 22:00 lokatorzy mogą zgłaszać awarie w pogotowiach przedsiębiorstw specjalistycznych: |
Awarie ciepłownicze (GPEC): 993 Awarie wodociągowe (Gdańskie Wodociągi): 994 Awarie energetyczne (Energa Operator): 991 Awarie gazowe (PGNiG) : 992 |
Telefon alarmowy: 112 Policja: 997 Straż pożarna: 998 Pogotowie ratunkowe: 999 Straż Miejska: 986 |